PRODUSELE ACHIZITIONATE LA DISTANTA:
TERMENII SI CONDITIILE GENERALE se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre SC NICOLEZ UNION SRL, prin intermediul magazinului virtual WWW.AZEN.RO

Produse neconforme:
In eventualitatea in care produsul achzitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris a SC NICOLEZ UNION SRL ( www. azen.ro), sau prezentarea la sediul societatii cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primire.

TERMEN RETURNARE PRODUSE: 14 zile

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalizati si fara sa invoce vreun motiv, in termen de MAXIM 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se face pe CHELTUIALA CLIENTULUI, in termen de MAXIM 14 zile de la denuntarea contractului, folosind serviciul de curierat rapid cu livrare door-to-door ( produsul se livreaza la punctul de lucru al SC NICOLEZ UNION SRL, la aceeasi adresa inscrisa pe documentul de transport care insoteste produsul ) . NU se accepta trimiterea coletului prin serviciul de curierat oferit de POSTA ROMANA.

TERMEN RESTITUIRE BANI: maxim 7 zile lucratoare

SC NICOLEZ UNION SRL (WWW.AZEN.RO) va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 7  ZILE LUCRATOARE  DE LA DATA PRIMIRII PRODUSULUI RETURNAT. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare NU INCLUD CHELTUIELILE DE TRANSPORTSINGURA modalitate prin care se returneaza contravaloarea comenzii este prin TRANSFER BANCAR in contul furnizat de client prin e-mail, mesaj facebook sau in format fizic ( foaie de hartie cu detaliile contului) la trimiterea produsului returnat.


NU SE ACCEPTA PENTRU RETURNARE PRODUSELE CARE PREZINTA MODIFICARI FIZICE, LOVITURI, CIOBIRI, ZGARIETURI, SOCURI ETC. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii documentului de transport/facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.

NU VOR FI ACCEPTATE COLETELE CARE:

-Au fost trimise fara notificare din partea cumparatorului

-Au mentionata suma de ramburs pe eticheta de transport

-Nu au inscriptionate pe ambalaj elementele necesare identificarii returului ( ID retur, numele beneficiarului facturii )

*Din motive de igiena, NU SUNT ACCEPTATE RETUR produsele din categoria LENJERIE INTIMA, si anume: chiloti, boxeri, sutiene, dresuri si costume de baie.

PLATA TRANSPORTULUI : la client/consumator

COSTUL TRANSPORTULUI PRODUSELOR DE LA SC Nicolez Union SRL (www.azen.ro) catre client si de la client catre SC Nicolez Union SRL( www.azen.roREVINE IN RESPONSABILITATEA CLIENTULUI.

Returnarea produselor la sediul SC Nicolez Union SRL(www.azen.ro) se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00-13:00.

IMPORTANT:

VA RUGAM SA RESPECTATI TERMENII DE RETURNARE CU CARE ATI FOST DE ACORD IN MOMENTUL IN CARE ATI FINALIZAT COMANDA.

PENTRU TOATE RECLAMATIILE SI SITUATIILE IN CARE MOTIVUL RETURULUI POATE FI IMPUTAT FURNIZORULUI TREBUIE SA VA ADRESATI DEPARTAMENTULUI DE RELATII CU CLIENTII PENTRU SOLUTIONAREA PROBLEMELOR.

Puteti face acest lucru trimitand un email la adresa: contact@azen.ro 
Echipa: AZEN

Numar de telefon:
0747479946
E-mail vanzari: contact@azen.ro

Mentiune 
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.

 Adresa: str Cl Republicii nr 7, Ineu. ARAD

 Telefon: 0747479946

 Email: office@azen.ro